۶ پاسخ

خب دکترت بگو مولتی ویتامین پرگناکر بنویسه بهت خیلی خوبه

30 به بعد خود بخود اضاف میکنی

عزیزم اصلا نگران اضافه وزن خودت و لاغریتو این چیزا نباش ، مهم بچه ست که نیازاشو از بدن تو تامین می‌کنه ، وزن بچه نرمال باشه دیگه وزن خودت اصلا مهم نیس

من امروز رفتم دکتر
وزنم شده 64😐 وزن شروع بارداری 57 بودم
گفت مولتی ویتامین نخور وزنت همینجوری میره بالا خوب نیس

من قد ۱۷۰ وزنم الان ۵۶ شده.
۵۰ بودم

۵۹ با قد ۱۶۰ لاغر محسوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد