۹ پاسخ

من تا روزی ک زایمان کردم بجز خانواده خودم و شوهرم ک بهشون گفته بودم کسی نمیدونست
بعدا همه گفتن کجا داشتی این بچه رو🤣🤣🤣🤣🤣 در این حد شکم نداشتم
وزنشم خوب بود
ربطی نداره
نگران نباش
اتفاقا بهتر 😉😌😌

واسه من کوچیکه

والا اصلا کوچیک نیست

من ۵ ماهمه اصلا شکم ندارم یعنی تا دوماه دیگه اینقد میشه🥹

عزیزم جنسیت نی‌نی چیه . فرم شکمامون مث همه

وزن بچه چقده بزا منم همینه طبیعیه

به منم میگن کوچیکه

منم تو ۷ ماهم شکمم خیلی کوچیکه شکمم

اینه مامانا

تصویر

سوال های مرتبط