من تا روزی ک زایمان کردم بجز خانواده خودم و شوهرم ک بهشون گفته بودم کسی نمیدونست
بعدا همه گفتن کجا داشتی این بچه رو🤣🤣🤣🤣🤣 در این حد شکم نداشتم
وزنشم خوب بود
ربطی نداره
نگران نباش
اتفاقا بهتر 😉😌😌
واسه من کوچیکه
والا اصلا کوچیک نیست
من ۵ ماهمه اصلا شکم ندارم یعنی تا دوماه دیگه اینقد میشه🥹
عزیزم جنسیت نینی چیه . فرم شکمامون مث همه
وزن بچه چقده بزا منم همینه طبیعیه
به منم میگن کوچیکه
منم تو ۷ ماهم شکمم خیلی کوچیکه شکمم
اینه مامانا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.