احتمالا باردار شیمیاییه
شاید بارداری شیمیایی
برو دکتر حتما
افت خوب نیست یا پوچ یا خارح رحم .برو پیش دکترت
ماه های بعد احتمال بارداری میره بالا
منم مث شما شدم افت کرد
متاسفانه باردار نیستید افت بتا داشتی باید دو روز بعد حداقل صد به بالا میشدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.