بتام ۵۸ بوده ،دوروز بعد شده ۴۷ .یعنی چی

۷ پاسخ

احتمالا باردار شیمیاییه

شاید بارداری شیمیایی

برو دکتر حتما

افت خوب نیست یا پوچ یا خارح رحم .برو پیش دکترت

ماه های بعد احتمال بارداری میره بالا

منم مث شما شدم افت کرد

متاسفانه باردار نیستید افت بتا داشتی باید دو روز بعد حداقل صد به بالا میشدی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری