بچه من 4 ماهشه شیر 2 بدم ایرادی نداره

۸ پاسخ

والا من یبار از داروخانه گرفتم نان 2داده بود منم ندونستم درشو باز کردم سه ماهش بود دادم بهش خورد

تا شیش ماه شماره ۱

من از ۵ ماهگی بهش شیر۲ دادم ، کم کم فرنی هم شروع کردم
رفلاکسش ۸۰ درصد خوب شد

خیلی ممنون از همراهی خوب شما

نده عزیزم

روی خود شیر خشک نوشته شماره 1 تا شش ماه
بهش شماره 2نده یه ترکیبات هست واسشون خوب نیست

ایراد داره،بالای۶ماه شیرخشک شماره۲رومیدن

چرا بدی؟

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس فیضی مامان امیر عباس فیضی ۱۷ ماهگی