والا من یبار از داروخانه گرفتم نان 2داده بود منم ندونستم درشو باز کردم سه ماهش بود دادم بهش خورد
تا شیش ماه شماره ۱
من از ۵ ماهگی بهش شیر۲ دادم ، کم کم فرنی هم شروع کردم
رفلاکسش ۸۰ درصد خوب شد
خیلی ممنون از همراهی خوب شما
نده عزیزم
روی خود شیر خشک نوشته شماره 1 تا شش ماه
بهش شماره 2نده یه ترکیبات هست واسشون خوب نیست
ایراد داره،بالای۶ماه شیرخشک شماره۲رومیدن
چرا بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.