۵ پاسخ

پسر منم ی مدت اینجوری بود نفخ داشت دارو داد دکتر ببرش دکتر خودتو راحت کن

مبارکه کولیک

وای خدا ایتجور نبود دقیق یک هفته اس اینطور سده

سلام😂👋پسر من از ۶ صبح تا بعد از ناهار
یکم میخوابه
باز دم غروب تا ۹ شب
دقیقا از وقتی یکماهش تموم شده
امشب بردمش دکتر بهم دارو داد
رفلاکس داره که باعث میشه کولیک رو تشدید کنه

احتمالا کولیک داره

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری