کسی بوده کیست هموراژیک داشته باشه ب اندازه 4/8

۱ پاسخ

من توی تخمدانم داشتم حدودا ۱۷ سال داشتمش. موقع سزارین دکتر برام برش داشت

سوال های مرتبط

مامان ای پارا❤️ مامان ای پارا❤️ ۲ سالگی
مامان نور چشمام❤️‍🔥 مامان نور چشمام❤️‍🔥 ۲ سالگی
مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری