مامانایی که تازه تکون بچه رو حس کردین هر روز دیگه حسش میکنین ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

موقع استراحت بیشتر میفهمم

اره تقریبا

کن که هنوز حس نکردم نکرانم نمیدونم چرا

حامی و سامی ایجان

من با اینکه ۱۰ هفته ازت بالاترم همچنان کم حس میکنم حرکاتشونو چون جفت قدامی هست
خیلی کم میفهمم

من تقریبا هرروز خیلی زیاد حس میکنم ولی امروز خیلی کم تکون خورد
چون مهمون دارم و همش تو فعالیتم

اون اوایل ممکنه ی روز تکون نخوره نگران نشی عزیزم

من امروز. دیگ خیلی تکون خوردد فداش بشم عصری همش میکوبید ول نمیکرد🤣الان خوابه

من روزی چند بار حسشون میکنم🥹
ولی این مدلی نیستن که غذا بخورم یا چیز شیرین بخورم تکون بخورن
هرموقع عشقشون میکشه😅

من دو روز احساس نکردم بعد دو روز پشت سرهم احساس کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وششم بارداری