خانوما هیچ علامت بارداری ندارم نگرانم کسی مثل من بوده ؟

۸ پاسخ

اره میاد سراغت کم کم

برو خداتو شکر کن من چشام کاسه خون شده از تهوع

خوبه ک
من تهوع امونمو بریده

من از اول تا ۹ ماه علایم نداشتم جز بزرگ شدن شکم بچمم با وزن ۳ کیلو بدنیا اومد تو ۳۸ هفته....
الان برعکس اولی پدرم درومده خیلی تعوع دارم و بی حالم

من نه ماه کلا حسی نداشتم ویار نداشتم نگران چی هستی آخه از اینکه عق نمیزنی و تهوع نداری؟

الان منم سه روزه همین حسو دارم انگار هیچی به هیچی

عزیزم از اولش سینه درد هم نداشتید؟

من تا ده هفته اصلا نمیدونستم باردارم😅

سوال های مرتبط