اره میاد سراغت کم کم
برو خداتو شکر کن من چشام کاسه خون شده از تهوع
خوبه ک
من تهوع امونمو بریده
من از اول تا ۹ ماه علایم نداشتم جز بزرگ شدن شکم بچمم با وزن ۳ کیلو بدنیا اومد تو ۳۸ هفته....
الان برعکس اولی پدرم درومده خیلی تعوع دارم و بی حالم
من نه ماه کلا حسی نداشتم ویار نداشتم نگران چی هستی آخه از اینکه عق نمیزنی و تهوع نداری؟
الان منم سه روزه همین حسو دارم انگار هیچی به هیچی
عزیزم از اولش سینه درد هم نداشتید؟
من تا ده هفته اصلا نمیدونستم باردارم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.