سلام خانما سونو آنومالی جای خوب کجا برم

۱۴ پاسخ

دکتر شماعی خیلی تعریف شو شنیدم

من رفتم نسل فردادکترمیرزایی
واقعاراضی بودم👍🏼

شماعی عالیع

اگه هزینه برات مهمه کم باشه درمانگاه هابرو درمانگاه رسالت نسبت به همه جا قیمت خوب بودصبح ها خانوم هس اگه خصوصی بخوای دکترثمینه بلورسازونرگس افضلی بادکتر فرشچی خوبن من پیشه بلورسازرفتم خیلی دقیق ومهربون بود ولی هزینه ها زیاده

دکتر فرخنده حنفی

من‌نسل فردا رفتم هم‌آنتی هم انومالی تشخیصش هم درست بود پیش دکتر مهاجری

نسل فردا

من احمداباد پیش جمال جندقی رفتم خیلی خوب و دقیق بود

من دکتر حسین دستورانی تو احمد آباد رفتم خیلی خوب بود

کلینیک نسل فردا

منو دکترم فرستاد علیرضا سعیدی نبش عدالت 1 خیییلی بادقت کارشونو انجام میدن.دستگاهاشونم واقعا دقتش خیلی بالاست وپیشرفته است وهمه چیو واضح نشون میده

دکترخانم میشناسین؟

اورعی زارعی

علیرضا سعیدی احمد آباد عدالت ۱

سوال های مرتبط

مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری