من ناخنگیر گرفتم چون دیدم خیلیا استفاده نکردن جالب نیست
من دقیقا سوهان جانا همینه راضیم فقط یکم صداش زیاده برای خواهر شوهرم صداش خیلی کمتر
ناخن گیر
سر پسرم از همین سوهان ها گرفتم تا الان که از دو سال و نیم بیشتر شده تا حالا استفاده نکرده ازش.
والا ماه های اول ک فقط قیچی ابرو جوابه 😂
من خودم ست ناخن گیر و قیچی خریدم والا نمیدونم دگ
ببین واقعیتش با سوهان نمیتونی ناخن بچه کوچیکو بگیری چون ناخناش نرمه تازه اگه بگیری ام گوشه هاشو نمیتونی بگیری تیز میمونه اصلا فایده نداره
ناخن گیر ولی نه از این مدل
من که ناخن گیر گرفتم دقیقا از اکن بالایی واسه پسرم ۵ سال پیش فقط از ناخن گیرش استفاده کردم پس نتیجه میگیریم فقط یه ناخن گیر کوچولو کافیه بقیش تشریفات الکیه
سوهان رو از نوزادی مگ میشه استفاده کرد؟
من پایینیو گرفتم خیلی خوبه
من سوهان گرفتم فکر میکنم بهتره دیگه ترس اینکه دست بچه رو زخم کنی نداری
سوهان
خیلی راحته کار باهاش
ناخونا به اندازه و هم اندازه کوتاه میشه
اصلا خطر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.