۱۰ پاسخ

کلا از نطر بهداشتی میگن لباسای هر شخص باید جدا شسته بشه

من جدا میندازم، فعلا پوستشون حساس با لباس بزرگترها قاطی نشه بهتره.
مایع لباسشویی خودشون حساسیت نمیاره

من از دکتر پرسیدم گفتن اصلا ایرادی نداره با لباس های خودتون شسته بشه فقط باید تو باد و افتاب و هوای ازاد خشک بشه

از یک سالگی به بعد میتونی با لباسای خودتون بشوری

من کلا قبل بچه هم لباسای خودم و شوهرم رو جدا از هم میشستم الانم لباسای دخترم رو جدا میشورم لباسای هر کدوممون رو هم جدا

سلام
من جدا داخل مینی واش میریزم لباس هاش

من الانم که دخترم ۱۱ سالشه جدا ميندازم مال همسرمم جدا میندازم

من مدتیه با مال خودمون میندازم ماشین

من تا دوسالگیش جدا میشورم بعدش دیگه با لباسای خودم میندازم

یعنی چی جدا ؟
مگه ماشین نمیندازی ؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 ۲ سالگی
مامان صدرا مامان صدرا هفته بیست‌ونهم بارداری