۱۷ پاسخ

متاسفانه من چاقتر شدم
هیچ دردی مثل چاقی نیست

من متاسفانه چاق تر میشم

اره عزیزم منم خیلی لاغر شدم

پس چرامن چاق میشم بجالاغرشم

واااای خدایااااا
حالا چرا من دارم چاقتر میشم 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

نمیدونم غصه اضافه وزنمو بخورم غصه بی پولی بخورم غصه شوهرمو بخورم غصه دخترم بخورم چیکار کنم از این همه غصه و بدبختی

پس چرا من چاق تر شدم چاق بودم چاق تر شدم اندازه نعیمه شدم بلکه بیشتر

بله همینطوره مخصوصا صورتم خیلی لاغر شده و من غصه میخورم 😞

متاسفانه من وزنم رو وزن بعد زایمان استپ زده چاق موندم

من چاق تر شدم . اشتهام زیاده و متاسفانه هیج جوره کم نمیکنم😔

بله متاسفانه من تموم شدم چیزی ازم باقی نمونده 😃😂

وای دست رو دلم نزار که خونه . ۴۷ هستم فکر کنم . هنوز یکسال دیگه باید شیر بدم
دلم میخواد بمیرم خجالت میکشم انقدر لاغرم

من هم شیر میدم هم چیزی وقت نمیکنم بخورم هم دنبال بچم میدوئم دست ب چیز خطرناک نزنه فقط یکم زیر شکم سزارینیم مونده بقیم اب رفته

آره عزیزم منم لاغر شدم
ولی خیال ندارم فعلا از شیر بگیرمش سعی میکنم بیشتر غذا بدم بهش خودمم مرتب مولتی میخورم اما خب هنوز کوچولو عه واس از شیر گرفتن شیر خشکم اصلا نمیخوره

من لاغر شدم دیگه شیر خورمو بهش ندادم

اره دیگه قوردوم چخپ😂

اره بدتر شدم ۵۸ کیلو ام

سوال های مرتبط