۶ پاسخ

من خداروشکر کلا تا الان بچم سه بار سرماخوردگی داشته.تا یک سال بردمش دوبار رو دکتر.اینبار دیگه دیدم بزرگه و بدنش مقاومتر.شما پسرت کوچیکه 48 ساعت گذشت بهتر نشد با این چیزایی ک گفتم حتما ببرش دکتر

من همیشه میبردم دکتر سیتریزین و پلارژین میداد دیگه اینبار فقط ابریزش داشت خودم اینارو گرفتم دادم بهش

من شربت سیتیریزین دادم

من آبریزش و عطسه داشت پودر مونته لوکاست براش نوشت بهش دادم خوب بود
پسر شما علائم دیگه نداره؟

قطره رینوسالتین همون سرم نمکیه بریز تو بینیش با پوار بینی خالی کن بینیشو روزی یکی دوبار به مدت سه روز انجام بده اوکی میشه

ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی