۴ پاسخ

واسه من که فقط دهانه رحممو نرم کرد کار دیگه ای نکرد...ولی شما به توصیه پزشک خودتون عمل کنید چون شرایط شما با من فرق میکنه

اینه
سوراخ کن با سوزن بزن بره داخل تا جایی ک دستت میره

تصویر

رحمت نرم میکنه دکتر برای من گفته یکیش بخور یکیش شیاف کن به داروخانه بگی بهت میده

دکتر به من گفت از هفته۳۷ روز سه بار استفاده کن یه سوراخ میکنی بعد به صورت شیاف استفاده کن همون کپسول روغنی هست که به صورت شیاف هم استفاده میشه

سوال های مرتبط

مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۷ ماهگی