ولی خیلیییی ذوقاومدنشو دارم.البتههههه استرس زایمان هم دارم.🥲🥲
افتضاح
فقط دوستدارم زودتر بدنیا بباددد
زود بگذره راحت شم
خسته....
احساس میکنم شلخته ام خیلییی ولی ذوقم دارم خیلییییی منتظرم واقعا دارم روزشماری میکنم
کمردرد پادرد ودرد استخوان واژن امونمو بریده بچه خودشوخیلی سفت میکنه کمرم میگیره یه غذا نمیتونم درست کنم ای کاش بگذره سزبشم راحت شم ازاین سنگینی.
پاهای کسی ورم داره من را میرم بدتر میشن ورهام پف کردم کلا
هیچی رفتم سونو اب دورش کم بوده و بریچ.مجبور ب سزارینم.و باید ببینم اب دورش کم نشه فعلا تا ی ده روز بمونه نموند دیگ اورژانسی
داغونم ن خواب دارم درد مثانه وکمر وافسردگی واسترس زایمان
سنگیییین.
شما سزارینی ؟
سنگین
بی حال
خسته
🚶♀️🚶♀️😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.