۳ پاسخ

دکتر دخترم گفت از الان شروع کن به من گفت هفته ی اول روزی یه قاشق مربا خوری بده تا روز هفتم بشه هفت قاشق هفته دوم حریره بادوم هفته سوم موز هفته چهار سیب بعدش سوپ

منم از ۴ماهگی فرنی ساده با آب و آرد برنج و شیر خشک شروع کردم.
من چون دیدم هرچی شیر میدم انگار کامل سیر نمیشه،مدام نق میزد،دیگه بدون مشورت با پزشک شروع کردم،الان خوبه،روزی دوبار فرنی میدم باقی رو شیرخشک یا شیر خودم

هروقت بدون کمک تونست بشینه وقتی بهش چیزی میدی بتونه قورت بده از دهنش هی نیاد بیرون
و به غذاخوردن شما علاقه نشون بده
اینا نشونه امادگیشونه.کلا هم از ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان بشه کوچولو🫧 مامان بشه کوچولو🫧 ۱ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی