چیزیش نمیشه ولی ندی بهتره
خانومایی ک دادین وقتی اصلا نمیدونه بستنی وجود داره یا چیه چرا چیز ب این مضری دادین ندین اینچیزارو
منم یه مقدار کم بهش دادم هیچی نمیشه
ن باو چ اشکالی داره
نباید میدادی زوده
نهههه زوده .ثعلب داره شکر داره خامه و افزودنی داره همه چیش ممنوعه تو این سن بالای يکسال میتونی بدی
من امشب ی کوچولو دادم
شاید باورت نشه ی بارم پاستیل کشیدم رو لثه هاش😂
نه بابا من پسرم ۵ماهشه تا حالا چندبار برا مزه بهش دادم هیچی نشده
دل نگیر نسبت به چیزی و توکلت به خدا باشه هیچی نمیشه
هرچی شکر نخوره بهتره
اگرم بد بود دیگه دادی چاره چیه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.