خانما بچم بستنی دادم بهش بد نیس

تصویر
۱۰ پاسخ

چیزیش نمیشه ولی ندی بهتره

خانومایی ک دادین وقتی اصلا نمیدونه بستنی وجود داره یا چیه چرا چیز ب این مضری دادین ندین اینچیزارو

منم یه مقدار کم بهش دادم هیچی نمیشه

ن باو چ اشکالی داره

نباید می‌دادی زوده

نهههه زوده .ثعلب داره شکر داره خامه و افزودنی داره همه چیش ممنوعه تو این سن بالای يکسال میتونی بدی

من امشب ی کوچولو دادم
شاید باورت نشه ی بارم پاستیل کشیدم رو لثه هاش😂

نه بابا من پسرم ۵ماهشه تا حالا چندبار برا مزه بهش دادم هیچی نشده
دل نگیر نسبت به چیزی و توکلت به خدا باشه هیچی نمیشه

هرچی شکر نخوره بهتره

اگرم بد بود دیگه دادی چاره چیه😂

سوال های مرتبط