۶ پاسخ

پسر من توی خواب عق میزد خس خس سینه هم داشت از خواب بیدار میشد جیغ میزد وهمیشه انگار چیزی تو دهنشه ومیجوه

پسر منم اینطور میکنه یعنی،رفلکسه؟

قطره دایمتیکون ومیرابل دکتر نوشت آروغشو حتی شباهم که شیر میخورد میگرفتم سرشم کمی بالاتر از بدنش میزاشتم تا شیر برنگرده توی دهنش

رفلاکسه لعنتی

رفلاکس پنهان

پسر من رفلاکس پنهان داشت اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان مانلی_آیهان مامان مانلی_آیهان ۴ ماهگی