نی نی شیر اپتامیل پاراکید

تصویر
۷ پاسخ

برای منم پیش اومده اشکالی نداره من حتی یکی از طلا هام رو اصلا استفاده نکرده بودم بعد جمع کن برو طلا دست دوم بگیر بدون اجرت

ما هم ماشین نداریم خواستم بفروشم بدم ماشین اول اینکه شوهرم خیلی بداخلاقه و بهم بی احترامی میکنه و دوم اینکه طلاها مال مجردی ها خودم هستن گفتم نمیدم برو کار کن ماشین بخر

دوباره میخری هم شما هم انشالله ما
غصه نخور ماشین که بهتره عزیزم خدا کنه ادم دلش خوش باشه بقیش درست میشه

منم میخوام بفروشم برا مغازه عزیزم حتی حلقه و انگشتر نامزدیم شانس اومد پایین پولی که باید بدیم جور نمیشه خیلی ضرر کردیم این قدر گریه کردم و حالم بد
برام دعا کن

مبارکتون باشه
چی داشتین
چی خریدین

خوبکاری کردی الان طلا ارزونتر شد . ماشین بهتره عزیزم طلا تیکه تیکه بخر دست دوم

خب چیزی جایگزین شده ناراحتی ندارع بازم میخری گلمم

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم ۴ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی