۴ پاسخ

عین همیم تمام امروز افسرده بودم ک خودمو بچه‌هام همش خونه‌ایم کلافه شدیم دیگه حتی حوصله بازی با بچه‌هامم ندارم

منم همش خونه م.خسته م کلافه م نه کسی میاد نه من جایی میرم .همه منتظرن سفره براشون بندازم .ترجیح میدم معاشرتام اینجوری نباشه.ولی خب افسرده شدم تو خونه

مشکل من فراتر از شماست.
کسی نیست برم خونش. کسی نیست باهاش جایی برم. شوهرم نمیذاره هیج جا برم و ...

همه همینطوریم عیب نداره با جیب خالی میشه تا پارک که رفت برو قدم بزن هوای تازه منم جدیدا پارک میرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۴ سالگی