پسر ناز و تپلی اسهال مای بیبی پاراکید

تصویر
۸ پاسخ

من هر وقت سردی میخورم اینجوری میشه عرق نعنا بخور

سردیت کرده پاشو به چایی نبات و دارچین یا زنجبیل بخور

سردی کردی ،و موقع بارداری هم من تو هردو اینحوری میشدم

سردی عزیزم

ازقندوسردی معده یاانگل می‌تونه باشه

قندتون بالا نیست؟

سردی معده

بارداری

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۴ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۴ سالگی