۳ پاسخ

من از بیمارستان پستونک دادم

پستونک رو میزدم به ابقند شیرین میشد میزاشتم دهنش به همین روش عادت کرد البته چند روز طول کشید

باید از روز اول میدادی
من به دخترم از تو بیمارستاان دادم

سوال های مرتبط