بنظرت برم بتا بدم با سونو
یا بیبی بزنم
وایی اره حس خیسی ک دارم
بیحالم خابم میاد
حالت تهوع تکرار ادرار حس خیسی خستگی و بی حالی و حتی کم خوابی و خوابیدن زیاد
گرگرفتگی بدن
بعضیا دلدردای ریز زیر شکم
سفتی سینه یانوک سینه ها حساس میشن...
خلاصه اینکه من اینا همه روباهم داشتم و از موعدمم گذشته ۷ روزه تست دادم خط کمرنگ افتاده ۴ روز پیش
ولی هنوز استرس دارم ونرفتم ازمایش بتا بدم😆😅
تکررر ادرار
کمر درد
پهلو درد
زیرشکمم افتضاح درد میکنه
حالت تهوع
گشنگی زیاد
اینارو دارم
بنظرتون بذارم چندروز بگذره تست بدم
سینه درد وکمر درد
منعلایم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.