۶ پاسخ

بنظرت برم بتا بدم با سونو
یا بیبی بزنم

وایی اره حس خیسی ک دارم
بیحالم خابم میاد

حالت تهوع تکرار ادرار حس خیسی خستگی و بی حالی و حتی کم خوابی و خوابیدن زیاد
گرگرفتگی بدن
بعضیا دلدردای ریز زیر شکم
سفتی سینه یانوک سینه ها حساس میشن...
خلاصه اینکه من اینا همه روباهم داشتم و از موعدمم گذشته ۷ روزه تست دادم خط کمرنگ افتاده ۴ روز پیش
ولی هنوز استرس دارم ونرفتم ازمایش بتا بدم😆😅

تکررر ادرار
کمر درد
پهلو درد
زیرشکمم افتضاح درد میکنه
حالت تهوع
گشنگی زیاد
اینارو دارم
بنظرتون بذارم چندروز بگذره تست بدم

سینه درد وکمر درد

من‌علایم نداشتم

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی
مامان بادام z مامان بادام z قصد بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری