پیپی رو حتما میشورم ولی جیش باشه اکثرا نه نمیشورم چون دو ثانیه بعدش جیش میکنه باز.
هربار میشورم
برا ادرار و مدفوع میشورم
بله من هربار میشورم بعد هردستشویی سریع میشورم گناه داره
برای ادرار هم میشورید؟!
بله هر بار میشورم
من حتی وقتی مهمونی و باغ باشم حتما میشورم با آب گرم ، همیشه هم حین شستن جیش و پی پی میکنه
من صبحا بیدار میشع میشورم .
در روز یه بار نهایت دوبار پی پی کرد میشورم.
موقع خواب هم میشورم .
مم اره
اگر جیش باشه با دستمال خیس تمیز میکنم فقط بعد از چندبار عوض کردن میشورمش
اگر پی پی باشه هم که حتما حتما فوری میشورمش
هر دفه پیپی کنه بلافاصله میشورمش ولی جیش نه
گاهی میشورم گاهی نه
بله هربار میشپرم
اونایی که گفتن نه نمیشورمو درک نمیکنم😐بچه گناه داره
من اکثرا می سورم ب خصوص الان ک هوا گرمهه
بله هربار حتما میشورم
و روزی یه بار وقتی پی پی کرده به پاهاش شامپو هم میزنم
نه دستمال مرطوب استفاده میکنم
یکی در میون میشورم 😂
من خونه حتما میشورم فقط تو مهمونی دستمال مرطوب میکشم
نه روزب یکبار ظهرا هوا گرمه میشورمش گناه داره
من تقریبا هربار میشورم مگر اینکه جایی باشم نشه بشورم
من نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.