بله همیشه
اره میشورم
پی پی رو آره میشورم
اره حتمااا
من وقتی پی پی نکرده فقط جیش کرده هم میشورمش.
آره میشورم
من فقط شبا که پامیشه برای شیر نمیشورم چون خوابش میپره با دستمال مرطوب تمیزش میکنم وگرنه در طول روز هربار که پی پی میکنه یا با آب خالی یا با شامپو بچه میشورمش😘توصیه میکنم توهم هر موقع میشوری نی نی رو با شامپو بچه بشوری نه صابون بچه چون صابون پوستشو خشک میکنه و هی تند تند میسوزه
اره من هر سری میشورم پی پی کردنی
اره گلم مگر بیرون باشم یا نصف شب باشه و ببینم تو خواب عمیقه
اره
مگه این که شب ساعت ۳ اینا باشه و کم پی پی کرده باشه و بشورم خوابش بپره
با دستمال مرطوب تمیزش میکنم تا صبح ک بشورمش
اره جونم
نه اگکم باشه با دستمال مرطوب پاک میکنم اگ زیاد باشه میشورم
اره دیگه مگه میشه نشست؟
نوزاد ک بود با پنبه و آب. الان دیگه میشورمش
اره بشوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.