پسرم میزنتم با دست با گوشی عادیه؟؟؟

۵ پاسخ

دختر من میگه دعوا بزنم

بادست آره ماهان هم گاهی منومیزنه تازه یادگرفته میگه بزنمت

تا سه سالگی میگن طبیعیه

تو این سن

عزیزم هرموقع خواست بزنه آروم ولی خیلی جدی بهش بگو نمیزارم منو بزنی
اجازه نداری منو بزنی
کلا تو این سال هنوز نمیتونن احستساتشون رو کنترل کنن واسه همین اینجوری میکنن

سوال های مرتبط

مامان ⚘ترنم قشنگم⚘ مامان ⚘ترنم قشنگم⚘ ۳ سالگی