من نسل سالم تو قصرالدشت سلفری دادم خوب بود
فقط نیلو
نیلو
نیلو
دکتر رستمیی ولی خیلی گرون میگیره
نیلو
نسل سالم
نیلو من رفتم عالی و دقیق بود
دکتر رستمی هم خیلی خوبه
نیلو.
من کل آزمایشات ژنتیک خودم و همسرم و حتی ژنتیک روی جنین هام رو نیلو انجام دادم.
نیلو خیلی خوبه من چندساله فقط میرم نیلو جای دیگه ای رو قبول ندارم
نیلو کلا آزمایشگاه خوبیه
نمیدونم برا ژنتیک هم هست یا ن ولی عالیه
من خودم ملک نسب رفتم مابقی رو کلا نیلو رفتم
منم رفتمنسل سالم همهچیز رو 99در صد دقیق میگه
نسل سالم که همه آزمایشا رو هم خودشون انجام میدن و چیزی رو ارسال نمیکنن تهران و خیلی دقیقه فکر میکنم، بازم نظرا متفاوته
نسل سالم و نیلو
من نسل سالم رفتم راضی بودم
آزمایشگاه نسل سالم و دکتر رستمی .جواب آزمایشها دقیق هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.