سوزش معده ام شدیده نمیزاره بخابم . راهکاری سریعی دارید؟؟

۱۵ پاسخ

عرق نعنا

منم
دیشبم قرص خوردم خوابیدم
با اینک دکتر گفت مجازی فاموتدین بخوری اما خودم زیاد نمیخوام بخورم

بستنی اگه داری بخور

من شیر سرد میخوردم مثل آب رو آتیش بود

ماست خیلی خوبه یا شیر

داشتم خودم میخوابیدم

دعا میکنم واقعا هیچ کس هیییچ کس تو بارداری دچار هرچی میشه دچار خارش بدن نشه که بدترین درد من این اواخر بوده😭💔

سوزش معده که با پنتوپرازول و فاموتیدین خوب میشه منو بگو دارم دیوونه میشم از خارش چند هفته اس خارش همه جونمو گرفتم دوسه هفته پیش آزمایش دادم کبدم اوکی بود یه قرص نوشت تا قرصه رو میخوردم خوب بودم باز دوباره دوسه روزه شروع شده دیگه واقعا کلافم و رو مرز جنون😭😭😭

برای من دوغ یا نوشابه گاز دار جواب داده چندبار

زنجبیل رو اب سرد بریز بخور سریع اروم میشه منم همینجوری بودم خوردم اب رو اتیش

من قرص پنتوپرازول20میخورم ارومم میکنه

فاموتیدین و پهلوی چپ . بیسکویت هم اگه داری خشک باشه یدونه بخور

منم فاموتیدین 20 میخورم

ماست خنک بخورید منم مثل شمام

فاموتیدین
شربت آدی ژل

سوال های مرتبط

مامان 💕 دخملام💕 مامان 💕 دخملام💕 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی