۳ پاسخ

از هفته ۸ دکترت اکتی ناتال داده بهت یا خودت میخوری؟ چون از هفته ۱۲ به بعد شروع میکنن دکترا مولتی ویتامینو

من دارم هفته ای ۲تا میخورم،ففولم میخورم هرشب، جفتشون اسید فولیک داره، دکترم گفت تا هفته ۱۶ اسیدفولیکتو ادامه بده

نه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری