پدی لاکت اصلا برای تب نیست که!!!!!!!!
پلارژین که واسه سرماخوردگیه
اگه تب داره ببرش درمونگاه دکتر یه ویزیتش کنه ببینه کجاش عفونت داره انتی بیوتیک مناسبشو براش تجویز کنه درمونگاهها هم که واسه بچه های ما ویزیتشون رایگانه
دیگه سن بچه ات بالاست تو این سن واسه تب بالا شیاف استا اثر نمیکنه با ایبوپروفن نیومد پایین یک سوم شیاف دیکنوفناک پنجاه رو براش شیاف باید بکنی
من ایبوپروفن دادم هر چهار ساعت زود تبش پایین اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.