۵ پاسخ

سایز ۱ مای بیبی سایز صفر مولفیکس هم گرفتم اما میگن برای بچه های زیر ۱ کیلو استفاده میشه که نارس هستن ولی من گرفتم

سایز صفر واسه بچه های نارس هست ک زود دنیا میان ،معمولا سایز یک لازم میشه نظر من مولفیکس بهتره

مای بیبی سایز صفر و یک

من مولفیکس 1گرفتم البته بستگی ب جسه جنین هم داره که کوچیک باشه یا بزرگ

من مولفیکس صفر گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا جان💙 مامان ایلیا جان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته ششم بارداری