سایز ۱ مای بیبی سایز صفر مولفیکس هم گرفتم اما میگن برای بچه های زیر ۱ کیلو استفاده میشه که نارس هستن ولی من گرفتم
سایز صفر واسه بچه های نارس هست ک زود دنیا میان ،معمولا سایز یک لازم میشه نظر من مولفیکس بهتره
مای بیبی سایز صفر و یک
من مولفیکس 1گرفتم البته بستگی ب جسه جنین هم داره که کوچیک باشه یا بزرگ
من مولفیکس صفر گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.