۴ پاسخ

اره طبیعیه

😂😂من که دیگه قشنگ پوست شکمم جا به جا میشه با حرکت هاش ولی خیلی دوست دارم شیرینی بارداری همینه من تازه پوست شکمم از داخل میسوزه کمی چون داره پوست باز میکنه

ای جوووونم،خداروشکر،خداحفظش کنه،برا منم هنوز یواشتره حرکاتش😊ولی لذتبخشترین حس دنیاست

اره دیگ جاش‌تنگ‌تر میشه لگد ها محکم تر

سوال های مرتبط