خانما کیا پیش دکتر کیارش مهدوی سونو ان تی انجام دادم وهزینه چقدشد

۴ پاسخ

کیارش مهدوی سنوی واژینال انجام میده
من نمی‌دونم کجا برم ولی واژینالهدهجالت میکشم

من‌پیش دکتر مونسی گلستان رفتم خیلی خوب بود آنومالی ۲۸۰۰
۱۵ هفته واسه طول سرویکس رفتم جنسیت رو گفت درست بود

انتی شد۳ونیم
انومالی۴۹۰۰اگر اشتباه نکنم
بعد اینکه انتی احتمال جنسیتم میده و برامن دقیق بود

من هم انتی هم انومالی

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری