۳ پاسخ

۳۵ هست سردشم هست بچه

دمای نرمال بین ۳۶.۶ تا ۳۸.۷
بالاتر از ۳۸ میشه تب
۴۰ درجه و بالاتر حتما مراجعه به پزشک

ن بابا اصلا تب نداره

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی