بستگی به موقعیت بچه و لگن خودت داره اگه سفالیک باشه و لگنت کوچیک نباشه زایمانت طبیعیه،اگه بریچ باشه یا لگن کوچیک باشه سزارین...ماه اخر با توجه به سونوی آخر و معاینه ی دکتر مشخص میشه
طبیعی اگه دولتی بری 12ساعت برای طبیعی نگهت میدارن بعد میفرستن سزارین خصوصی هم که با دکتر خودته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.