زایمان اولین بچه شکم اول معمولا طبیعی یا سزارین

۲ پاسخ

بستگی به موقعیت بچه و لگن خودت داره اگه سفالیک باشه و لگنت کوچیک نباشه زایمانت طبیعیه،اگه بریچ باشه یا لگن کوچیک باشه سزارین...ماه اخر با توجه به سونوی آخر و معاینه ی دکتر مشخص میشه

طبیعی اگه دولتی بری 12ساعت برای طبیعی نگهت میدارن بعد میفرستن سزارین خصوصی هم که با دکتر خودته

سوال های مرتبط