۷ پاسخ

من شکم اول سزارین اجباری بودم بخاطر دفع پروتئین و فشار بالا .و اینکه ۳۷هفته دکتر معاینه کرد گفت لوله تنگه طبیعی امکان نداره

مهم اینه که از لحاظ روحی خودت قبول کنی کدوم رو میخوای بعد با پزشکت مشورت کن ببین شرایط جسمیت برای کدوم آماده تره

فقط اندازه خون پدرشون حساب میکنم سزارین اختیاری

بستگی داره
ولی تهش میتونی سزارین کنی اختیاری

سزارین میشه ولی مهم اینه دکترت بهت نامه بده و یا سزارین اجباری بشی دولتی ها مجبورت میکنن بری طبیعی

بستگی به دکترت داره که سز انجام بده یا نه
شکم اولو اگه لگنت خوب باشه طبیعی انجام بدی بهتره

من که بچه اولمم سزارین اجباری بودم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری