اسم پسرشیک‌واصیل چی میشه بگذاریم؟؟راهنمایی کنید😍

۶ پاسخ

مگه اصیل تر از اسم های اهل بیت و قرآنیم هست؟؟
اسم های حالا ک همش من درآوردیه

پندار

نویان
یزدان

کوهیار . دایار . مانیار . مازیار . دیار . دیاکو .
آروین . آیدین. آرین . آرش . آروید . الوین .
رامان . بارمان . رادمان .رایان .تیام . لیام .
کارن .کایان. کیان . فرهان. فراز .پرهام .
مهراد. مهیار . هیرا . کامیار. داریا. آیکان .
آریا . کاوه . رادین . رادوین .دامون . رایبد.
رایکا .مهرزاد . شهریار . مهرسام . کیاراد
کیارش . سامیار . شایمین . ویهان . آیهان
مایار . میران . یونا . افراز . فربد . فرزین .
میراث .سامین . آروکو . باربد . باراد . بردیا .
کیاشا . شاهان . ماهان . بهراد . رادمهر . هیراد . هامون
فرهود . شروین . آدلان . اردلان . ارسلان . برسام .
برزین . آروکو . الوند . البرز . آراز. آزاد . والا .

نمیدونم والا😅منم تواسم موندم حالاباباش انتخاب کرده ببینیم چی میشه😍برحسب اسم خودت وهمسرت انتخاب کنید

خیلی دوست دارم اینا رو اگه پسرشد یکیشون میزارم

سوال های مرتبط

مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل جونم💞 مامان دخمل جونم💞 هفته سی‌وششم بارداری