بعد از زایمان قلیون بکشن بعد دوساعت شیر بدن اوکیه؟؟

۵ پاسخ

چرا باید بکشی؟

طبق تحقیقات من😅😂چ قلیپن چ مشروب تا ۲۴ساعت تو بدنته پس شیر نباید بدی تا ۲۴ساعت یا ی مدت نکش همونجوری ک ۹ماه صبر کردیم.یا شیر خشک بده

و بعد یک مدت بچه هم علاقمند میشه ب قلیون و اگ روزی نشکی اذیت میشه

نه اصلا شیرت تلخ میش

هیچ فرقی باهر لحظه کشیدن نداره این دود وارد ریه هاش میشه

سوال های مرتبط

مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری