۴ پاسخ

بهترین زمان بعد سه ماه از زایمان هست که بدن و هورمونها به حالت عادی برمیگرده

شیردهی چون هورمونها بالا پایینه میگن اوکی نیست چون ممکنه نتیجه ی کامل نگیری،موردی نداره،سزارینم با لیزر کاری نداره

من پرسیدم گفتن بعد ۳ ماه میتونیم بریم
کاری به شیرت نداره

اره امکان داره ...نه ربطی نداره شیر خودتون هم بخوره باز میتونید لیزر کنی

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
بالاخره منم لباسای نینی شستم
یه ۱۹ تکه و یه ۵ تکه سایز صفر
برای سایز صفر همینا کافیه؟
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند فرزند فرزند پروری فرزند پروری زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی طبیعی طبیعی زایمان طبیعی سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک شیردهی شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی