بهترین زمان بعد سه ماه از زایمان هست که بدن و هورمونها به حالت عادی برمیگرده
شیردهی چون هورمونها بالا پایینه میگن اوکی نیست چون ممکنه نتیجه ی کامل نگیری،موردی نداره،سزارینم با لیزر کاری نداره
من پرسیدم گفتن بعد ۳ ماه میتونیم بریم
کاری به شیرت نداره
اره امکان داره ...نه ربطی نداره شیر خودتون هم بخوره باز میتونید لیزر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.