من ۱-۲ بار . اگر کار بیرون داشته باشم تا ۳-۴ بار هم شده همسرم بهش داده
دو تا سه بار
به نظر من ک نده شسر خودتو بده من کمکی اخرشبا میدادم با صبح سینمو پس زده نمیخوره شیرخشکی شد بچم
هر وقت شیرم کم باشه .که معمولا آخر شبا...البته دو روزه کلا ندادم چون شیر دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.