۲ پاسخ

منم همینم
گوارش تحت فشاره این دردا مال همونه سعی کن نگه نداری سریع بری

هفته های آخرته باید هرموقع دسشوییت گرفت بری دیگ تو شکم جا نیست اذیت میشی فشار رو مثانه و شکمته

سوال های مرتبط