سلام خانما پسرم یکم ابریزش داره چی بدم بهش

۱ پاسخ

دختررمنم داره دیشب سرما خورد اسیدکلرید بزن اگه میزاره دختر من که نمیزاره فقط استامینوفین میدم

سوال های مرتبط

مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی