۵ پاسخ

سلام عزيزم ميشه اسم دكترتونو و جايي كه اي وي اف كردين بگين

عزیزم مامانی چه حس خوبی دارم بهت
مامان😍😅

روژان جان خوبی عزیزم؟
ما باهم درگیر بچه دار شدن بودیم خداروهزاربار شکر تو خیلی زود مامان شدی من هنوز درگیرم ..
نمیدونم حکمت خدا چیه ولی خیلی برام دعا کن ..ازصمیم قلب برات خوشحالم توهم دعا کن دل منو شوهرم شاد بشه

کولیکه دیگ
تغذیتو درست کن خوب میشه

ممکنه ریفلاکس داشته باشه آخه این علائم که میگی رو پسر من داشت فهمیدم از ریفلاکس نه کولیک

سوال های مرتبط