سلام
مامانا میگم مولتی و آهن و از چند ماهگی دادن بهتون؟

۵ پاسخ

پس هنوز زوده برام باید از ی هفته دیگ شروع کنم

من بعد از سونو انتی از اول هفته ۱۴شروع کردم به خوردن قرص ها

مولتی از هفته 14 ب بعد باید بخوری
اهن ک فولیک اسید از وقتی متوجه شدی باید شبی یدونه بخوری هفته 14 ک رسیدی بهت ی قرص دیگه میده

سلام عزیزم من بعد از سونو انتی ک رفتم پیش دکترم بهم داد . گفت فولیک اسید رو تموم کردی اینو شروع کن بخور . فک کنم از ۱۴ هفته ایناها خوردم

فک کنم بالای ۱۸ هفته بدن

سوال های مرتبط

مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری