پس هنوز زوده برام باید از ی هفته دیگ شروع کنم
من بعد از سونو انتی از اول هفته ۱۴شروع کردم به خوردن قرص ها
مولتی از هفته 14 ب بعد باید بخوری
اهن ک فولیک اسید از وقتی متوجه شدی باید شبی یدونه بخوری هفته 14 ک رسیدی بهت ی قرص دیگه میده
سلام عزیزم من بعد از سونو انتی ک رفتم پیش دکترم بهم داد . گفت فولیک اسید رو تموم کردی اینو شروع کن بخور . فک کنم از ۱۴ هفته ایناها خوردم
فک کنم بالای ۱۸ هفته بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.