مال من از ساعت ۳شب بیداره و نمیخوابه
سلام
بچه من همینه کلا😐دیگ دست و پا ندارم همش درد میکنه
آهنگ میزارم بغلش میکنم راه میرم باهاش حرف میزنم پوشکش عوض میکنم شیرش میدم آروغ میگیرم🤣آخرش هم براش اجرای زنده رقص میزارم یکم سرگرم میشه بعد دوباره شیرش میدم رو پام تکونش میدم میخوابه
بعضی روزا بچه ها همینطور میشن بعضی روزا هم خوب میخوابن شیرش بده پوشتکش عوض کن بدنشو با روغن بدن ماساژ بده بعد یه پارچه نازک هم دور پهلوهاش بپیچ (قنداق نه هوا گرمه اذیت میشه) شاید بخوابه 😅
بعضی وقتا اینجوری میشن بچهها اگه آرومه خوب خوبه ولی اگه گریه میکنه شاید جاییش درد میکنه
گریه نمیکنه ؟سیر هست؟؟
اگه میتونی ببرش حموم بیار قنداقش کن بخوابه
منممممم😓😓😓😓😓😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.