۱۱ پاسخ

۶هفتگی زوده بزار ۷هفتگی برو سونوگرافی شکمیه هزینش بستگی داره از۸۰۰هزار هست تا ۱۵۰۰میلیون بستگی داره کجابری

خدا خیر بده دکتر منو خودش سونو داره چه برای ما که در حال اقدامیم چه برای باردار ها خودش سونو میکنه و هزینه اضافی نمیگیره،فقط ۵۰۰ تومن حق ویزیت، از خانومای باردار تو مطب پرسیدم گفت فقط واسه غربالگری و آنومالی فرستاده بیرون

اگه زود نری و به موقع همون ۸ هفتگی بری سونو شکمیه، اگه شیش هفتگی بری ممکنه خوب نبینه و بگه واژینال، قیمت سونو شکمی یک و صد تقریبا،

من شکم رفتم ۱۵۰۰دادم

واژینال برو

زوده هنوز ک بمن گفته شش هفته بیا من هش هفته میرم

یکو شسصد من رفان

هشت هفته باید بری و شکمی هست اگه زودتر بری واژینال

واژیناله و هرجا قیمت خودشونو میگن، دکتر من خودش لنجام میده تو هر ویزیت ۷۰۰ میگیره

واژن قیمت شده۱۱۶۰😐

اول شکم دیده نشد واژینال

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد