این قطره آهن رو کسی به بچش میده؟؟؟؟
دکتر نوشت

تصویر
۱۲ پاسخ

من میدم دکتر نوشت براش

من دخترمو متخصص خون بردم اینو داد ولی من دخترم بهش نساخت ندادم بهش

خیلی عالیه، دندون رو سیاه نمیکنه، خوش خوراکه، آهنش هم خیلی خوب جذب میشه
من از اول ۶ ماه دخترم همینو دادم،

من از ۶ ماهگی میدم

قطرش خوبه منم یه دوره به بچم دادم،طعم توت فرنگی میده بچم دوست داشت،ولی الان لیپوزوفر میدم

منم میدم دکتر داد

من لیدوزوفر فورت میدم

من میدم به پسرم
پنجاه درصد راضیم

منم یک دوره دادم ب دخترم

من لیپوزوفر آبی میدم خوبه مزه ش اینا میخوره

عالیه
طعمش توت فرنگیه و بچه ها دوس دارن

لیوزوفر هست درسته؟

سوال های مرتبط

مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی