۱۴ پاسخ

ن بابا کی گفتع
من ۳۶هفتع زایمان کردم نرفتن دستگاه

اصلا نگران نباش و استرس نداشته باش عزیزم..بچه‌های من ۳۷ هفته و ۵ روز به دنیا اومدن. تو دستگاه نرفتن . من حتی آمپول ریه هم نزدم .. انشالله بچه‌های شما هم بدون هیچ مشکلی به دنیا بیان و بغلشون بگیری

سلام من ۳۶ و۶ روز زایمان کردم خداروشکر دوتاش خوبن الانم ۴ ماهشونه

بستگی داره من۳۶ هفته رایمان کردم رفتن بستری ۸ روز

من ۳۶ هفته زایمان کردم نرفتن دستگاه
دوستم ۳۴ هفته زایمان کرد اونم دستگاه نرفت

سلام عزیزم نه دوقلوهای منم نرفتن از هفته 30 آمپول ریه زدم هفته 37 زایمان کردم همراه خودم اومدن بخش

عزیزم استرس نداشته باش فقط از هفته ۳۰ ب بعد فقط استراحت کن و حتما از ۲۶هفته تا۲۸هفته امپول ریه رو بزن

دوقلوهای من ۳۶هفته و ۳روز بدنیا اومدن با اینکه آمپول ریه هم زده بودم و وزنشون هم خوب بود ۱۰ روز رفتن تو دستگاه
مشخص نمیکنه
ولی نگران نباش دستگاه هم چیز خاصی نیست
ذهن تو درگیر نکن ایشالا کوچولوهات اصلا نیاز پیدا نمیکنن

نه عزیزم تو وقتش به دنیا بیاد ریه هاش تشکیل بشن یک روز میمونن آزمایش میگیرن همه چیز خوب باشه مرخص میشن دوباره برن دستگاه نترس مال من 17روز تو دستگاه بود چون واکسن ریه هاشو دیر زده بودن 32هفته به دنیا اومدن

نه اصلا
خواهر شوهر من زایمان کرد اصلا دستگاه نرفتن

من ۳۷هفته ۱روز زایمان کردم دستگاه نرفتن

نه خیلیا هم هستن سرموقع خودشون میان ونیازی ندارن خداروشکر


اما من۳۳هفته زایمان کردم چون رحمم دیگه جا نداشت سرکلاژ بودم و داشت به رحمم فشار میاورد دردام شروع شده بود سرکلاژ که باز کردن نیم ساعت بعد بچه ها اومدن توی لگنم وسزارین شدم الان ۵روزه توی دستگاهن تنفسشون درست شده اما وزنشون خیلی کمه

ن عزیز

نه عزیزم دوقلوهای ما ۳۵ هفته و ۶ روز دنیا اومدن دستگاه نرفتن توی ۳۰ هفته آمپول ریه زده بودن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه دوقلو مامان هدیه دوقلو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری