۵۰ تا کیک و شیر پارسال گرفتی ۶۰۰😐پارسالم خیلی خوب گرفتی
کیک خودت درست کن وشیرمحلی بگیرارزونتردرمیاد
اگ نذرت تعداد نداره کمتر بگیر ده تا بگیر
نمیشه کیک رو خودت درست کنی ؟ ارزون تر در نمیاد؟؟ یا از شیرینی فروشی بخر کیک یزدی قیمتش خیلی مناسب تر میشه با پلاستیک کوچیک بگیر سرشونو پانچ کن
یا خدااااا
منم نذر آب دارم ی بسته یا دو بسته آب پخش میکنم
منم برا علی اصغر نذر شیر خالی دارم سه سال میدم یا خدا چقدر گرون
اره الان فک کنم هر دونه شیر حدود ۵۰هزار باشه
ازین شیر کاکایو ها هست پلاستیکیا اونا هر دونش ۶ تا لیوان میده ازونا پخش کن ما یه سال ازون گرفتیم پخش کردیم
اره خییییییییییییییلی گرونه ….. میرفتی از انبار نفت میخریدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.