۷ پاسخ

اره ولی باطریش زود تموم میشه

پمپش زود خراب شد

اره من گرفتم خیلی سرگرم کننده س بچه ها همه خوششون میاد.ولی باید زیرش یچیزی پهن کنی من میبرم تراس بازی کنه چون خیس میشه همه چی هم خودش هم اطراف

خیلی زیاد سرگرم کننده ست ولی پمپش زود خراب میشه اگه خونت حیاط داره استخر بادی بخر تو حیاط آب بازی کنه

واقعی آب میاد؟

من دوست دارم بگیرم میگن خراب میشه زود

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی